Pest och lycka, vardagen smycka

Det är inte lätt när det är svårt. Ibland skulle det vara skönt att vrida tillbaka tiden, eller allra helst en bra jävla bit framåt. Här står man och trampar på sina egna fötter, aj vad ont det gör! Hamnar lite i tankar och uttrycker livet som Skäringer i lite bitterhet och går vidare till nästa dag. För nästa dag ska ju alltid bli bra, eller hur! :)

Och så åter till vardagen.
Måndag. Vilken för jäkla tråkig dag egentligen! Men jag har det så rätt det kan bli i nuläget då mitt lilla hjärta är här nu. Om vi tar bort hysterianfallet på vägen hem från förskolan vill säga ;). Det tog bara två timmar därifrån (tar ca 7 min att gå om man går direkt hem) tills jag fått av henne jackan och skorna här hemma innan hon försvann in i drömmarnas värld - på hallgolvet! Vansinnig för att hon inte fick vara ute längre just då när det var dags för mat och middagssova. Sen var vi helt däckade båda två av utmattning. Ja inte är det lätt att vara mamma alltid, det är en sanning. Men det är tur att jag har världens sötaste snällaste raraste lilla tös för det mesta och att det jobbiga är en liten fjärt i rymden jämfört med vad jag får ut av att just vara mamma :) Älskade lilla unge <3

Ursäkta min vattenskadade kamera kan inte ta så bra bilder.. ;) Vill bara få med glädjen av att vara tillsammans.
                                            
                                       

Kommentarer
Postat av: mamma

Men NI "är" jätte FINA trots suddig kamera. Puss på Er.

2011-11-16 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback