Nanna så gott!

                                                


Jag trodde att jag blivit nästan frisk - förutom den rinnande näsan. Men nu ikväll kom plötsligt febern tillbaka, och jag får återigen skylla mig själv som gjort alldeles för mycket än vad jag borde och jobbat på det.

Soffläge med True Talent blev det och det var ett jäkla sjabbel på dem minsann (inspelade avsnitt från veckan)! En riktigt välförtjänt långdusch med i hett vatten. Synd bara att jag frös trots det varma vattnet. Men nu är man skrubbad, rakad osv. Så nu kan en superduperfräsch Thiniz inta kudden och det ska bara bli SÅ fantastiskt skönt :) 

Skulle bara skicka iväg en stor önskan om en god natt till er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkligen ett STORT krya på Dej...Love you

2011-10-09 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback