Första solningen...

                                    

Med brist på bilder googlade jag och fann denna söta solarium :) Hur gulligt i rosa! Nåja... Sovit/slappat mest hela dagen och gjorde mig inte iordning förrän eftermiddagen. Helt slut efter veckan som varit. Sömnen har varit liknande som den med kolikbarn och har därför inte blivit helt frisk än själv. Men Jennie mår bra nu och är med sin far. Jag var uppe en sväng till dem och drack kaffe medan jag väntade på att Meddo skulle bli med lite mindre folk, speciellt "mitt" solarium. Så tog det på vägen tillbaka istället.

Första solarie-solningen nu då, för även om det är soligt ute är sommaren ju rätt så förbi. Och jag behövde energi som jag får när jag solar. Skulle förstås vara kul att inte se ut som ett lik med så småningom, det har jag nämligen gjort hela sommaren!

Ska se om jag orkar få något vettigt gjort här hemma nu då, städningen har fått vara ett tag om man säger...

Mycket jobb den här veckan, både bra och mindre bra. Ryggen strular och så mkt jobbtimmar på det här stället är verkligen helt galet påfrestande för kroppen. Men jag får fixa veckan ändå! Jag skulle ju så gärna vilja komma igång med träning lite smått den här veckan med. Jag vet att jag verkligen behöver komma igång med livet igen i den grad jag kan åstadkomma själv. Träning, sömn och nyttig kost är vad Thiniz behöver nu.


Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback