Guldlockar föll

                         

Yes, detta är min dotters vackra hår och imorse klippte vi topparna, faktiskt för första gången någonsin.
Och av ett ryck från min sida som vanligt ;)

Innan kl 06.00 hade några lockar hamnat på badrumsgolvet och allt gick rätt smidigt till ;)! Det var dock verkligen inte det lättaste jag har gjort så värst noga blev det kanske icke, men hennes hår är så vågigt (här lite vattenkammat) så det syns inte ändå vad jag kan se irl. Nästa gång blir det en halvtimmes sittning för fröken vare sig det är för mig eller en frisör. Jag kan göra det finfint men då måste jag platta det lite först.

Det lilla "lite slitna" som var är iallafall väck nu så det känns ju bra!

Nåja det hela tog ca fem minuter, sedan fortsatte sjukstugan här hemma. Har mått som igår och innan ungefär idag, lite sämre emellanåt till och med. Hoppas på att det inte är halsfluss jag har utan att det kan gå över nu snarast!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken "Guld-Lock" du har-men vi vet ju VEM hon har fått det ifrån...kan det vara Marcus...

2012-04-28 @ 13:17:14
Postat av: Jag

;D

2012-04-29 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback