Min fina nya cykel

Farmors gamla cykel, den vi alltid cyklade på uppe i stugan i Norrland :) Visst sjutton är det nostalgi, men usch vilken hemsk cykel att trampa långt på ;) Så ranglig dessutom att man inte vågat ha barnsits :)

                     

Men igår bar det av till Nellborgs cykel tack vare min fantastiska pappa! Jag har fått en ny kärlek, den är lila och helt perfekt. Är överlycklig! Nu har man längtat och trånat efter alla fina Monarker här i stan under några månader. Jag har en själv nu, den är MIN, bara MIN :) Tack snälla snälla pappa, om du visste hur tacksam jag är!

                      
                     
                     

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, den var fin..lycka till med trampandet.

2012-04-22 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback