Skäms, du är sjuk!

Ja nu måste jag ligga hemma och skämmas igen - för att jag är sjuk!

Att det ska behöva vara såhär! Jag skäms för att jag måste berätta varje dag den här veckan för jobbet att de får fixa ersättare för mig. Jag tycker synd om dem i deras arbete, men stundtals önskar jag lite empati för mig. Jag vill jobba, men kan inte, och jag står i tur för utredningen av det som antagligen orsakar min infektionskänslighet. Om bara några dagar ska jag dit, och även om det kan ta tid att bli bra så har jag ju känt hopp. Men just nu känns allt otroligt deprimerande, är gråtfärdig för att jag vet att jag nog kommer behöva ringa inom ett par timmar igen och berätta att jag inte kan ta extra kunden (som de sa idag att de har åt mig trots att jag varit sjuk hela veckan...). Ligger ju nämligen hemma i feber och har värk i hela kroppen och huvudet, samt ond hals. Dessutom måste jag röra mig jättesakta om jag ska gå för har en hemsk yrsel. Så att köra ett arbetspass i mitt kroppsliga arbete är ju en ren omöjlighet i nuläget. Vet inte ens hur jag ska komma åt en affär för att få hit värktabletter! :(

Lägger mig igen och hoppas att detta jättesmaskiga (eller ;)) ska hjälpa mig.

                          
                                 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker på Dej, min lilla-stora vän..Bli frisk snart!

2012-04-28 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback