Tankar till de utsatta

Jag skulle väl lägga ut en bild till inlägget, på odjuret som gett så många människor ett rent helvete. Men för det första tycker jag inte att han ska få synas någonstans, framförallt inte i min blogg. Och för det andra ryser jag och får ont inuti att se på honom...

Den jag tänker på och ytterligare ägnat tid åt att läsa om är alltså Breivik. Det finns faktiskt inga ord att tala om, inga känslor som inte alla andra med kan känna över det fruktansvärda han har åstadkommit. Men nu när det är akuellt att se och läsa om honom överallt igen, så vill jag iallafall tillägna offren och deras anhöriga en miljard tankar. 

                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback