Student på heltid!

Hela blogg.se har ändrats sedan jag var inne här sist, och ja det var ju ett tag sedan ;)

Heeeej! :)

Jag har blivit heltidsstudent. Det var inte efter något noga övervägande - samma dag uppropet var för mina två kurser jag tänkt läsa på sidan av lade jag plötsligt till ytterligare två kurser och vips så hade jag slutat arbeta och börjat studera enbart. Det passar mig bäst i den sits jag befinner mig i eftersom jag 4 av 5 ggr ändå inte klarar arbetet jag har i nutid. Så resultatet av detta spontanbeslut är att jag inte har mer superångest, att min kropp får vila och huvudet jobba hårt. Det känns fint :) Är mycket nöjd med att jag fortfarande är så impulsiv!
 
              Bjussar på ett härligt sommarminne - ett av de få jag lyckats åstadkomma denna sommar ;)
      
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser mysigt ut..

2012-08-30 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback