Kärlekens dag 2012

Idag är ju en av de bästa dagarna i mitt tycke. Nämligen Alla hjärtans dag. Och som jag sagt tidigare år så tycker jag detta för att det är hur fint som helst att en speciell dag tillägnas kärleken och har verkligen ingenting att göra med att man inte bör visa kärlek och omtanke andra dagar :)

Denna Alla Hjärtans Dag blev inte alls som jag trott, för mig. Men jag mår bra ändå av att veta att många firar och njuter extra mycket av sina nära och kära idag, och jag vill passa på att sända iväg en miljon kramar till alla de fina som finns i mitt liv, och en extra till min älskade familj <3


                                                 Hoppas ni haft en fin kärlekens dag!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback