Hej 2012!

Nyårshelgen var även den, liksom julhelgen, lugn och trevlig. Men idag känner jag mig matt (har feber av nån anledning) och har så ont i axeln efter fredagens tuffa arbetsdag. Har en molande värk som gör mig orkeslös, så ångesten inför jobb imorgon är inte dålig denna kväll. Har förberett allt och ska strax krypa ner i sängen, och hoppas på att värk och tankar sluta mala så.

                        

Ikväll efter det blev helt tomt här hemma har jag bara legat i soffan, jag såg filmen Trust och ett avsnitt Våra bästa år - för nu ligger jag efter en vecka. Vetekudden på axlarna, Tjockfilten och Max på mig samt chipsskålen bredvid. Man har plöjt några filmer den här helgen, så mysigt så och med bra sällskap.

Nu ska jag fixa värme igen till axeln och försöka få sömn. Godnatt!

                        
                         
                        

Kommentarer
Postat av: mamma

Vem är det som älskar sin matte..Så söt bara..Ja, vi får hoppas värken i axeln blir bra-fort...Lycka till m jobb-sök.

2012-01-02 @ 13:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback