Det är freeeedag! :)

Längesen nu, hej på er! :)

Har inte haft någon känsla till att skriva med allt som har varit. Har varit väldigt mycket sjuk och haft väldigt mycket ont under en tid, men NU mår jag faktiskt bra och har gjort en liten tid - ja förutom vanlig dunderförkylning då. Jag ser en fin framtid med allt det vackra i mitt liv! Och nästa år ska jag påbörja behandling för min Endometrios vilket ger mig så mycket hopp om att få må så mycket bättre :) Hoppas, hoppas!

Jag ska strax göra mig färdig för en tur på stan och sedan luncha med gulle!


Men först tänkte jag säga till er alla som kämpar med livet på olika sätt, ge inte upp det ni tror på, men radera det som tar för mycket energi. Gör som jag, lämna det trasiga bakom er så gott det går, det kan tidvis vara extremt svårt - men att se framåt ger faktiskt livsglädje och energi :) Gå vidare och LEV!

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback