Kommer inte på någon rubrik

                       

Lugn, det är bara jag på bilden! Sådär mycket gillar jag sjukhusmiljö så att säga. Erkänn att jag nästan fick till en Skäringer-min :D.

Var till vårdcentralen igår och släppte lite på min jävligt tunna plånbok men även lite på min oro. Men först om några veckor, efter ytterligare äventyr, kan jag pusta ut om allt går som man tycker att det borde göra. Har dock börjat se saker och ting en aning annorlunda nu efter den här pärsen! Nu kan jag bara hoppas på att detta äventyr är förbi om några veckor. Kommer berätta mer om det här senare.


Idag har man varit på Sagostunden på biblioteket och fått fika i sig. Hemma igen och ska försöka orka greja lite innan jag beger mig mot Smedjegatan. Nenne och Marcus verkar sjuka än. Snuttan var väldigt blek och matt igen såg vi väl på biblioteket. Så de behöver muntras upp nu kan jag känna! Om jag orkar sprida något ljus i tillvaron med min trötthet.

Tjoppwopp! Ha en jättefin lördag!

Kommentarer
Postat av: mamma

du är jätte fin.

2012-03-05 @ 22:21:04
Postat av: Jag

;)

2012-03-05 @ 22:33:19
Postat av: Milla

Gulle!

2012-03-06 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback