De små änglarna mina

                             

Mina älskade små grå tar som vanligt väl hand om mig när jag är sjuk. Tack för att ni alltid finns för mig älsklingarna! Är otroligt lycklig över mina kattbarn, de förgyller livet varenda dag, dygnet runt.

Böcker är väl det som varit min aktivitet den här sjukperioden ;) och jag läser just nu en för tung bok som jag snart är klar med, då får det nog lov att blir någon lättsammare skulle jag tro.

Jag börjar iallafall bli friskare nu, det är så enormt skönt! Två möten imorgon och sedan struntar jag i sjukskrivningen för eftermiddagsarbete på fredag. Det blir nog bra hoppas jag.

Nu är det väldigt snart dags att sussa. Hoppas ni mår bra! Skickar extra många tankar till lilla hjärtat på Åland som säkerligen haft en väldigt intensiv dag med tårta och många paket, 2 år - stora tjejen ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, de älskar ju dej...så skönt du har dom. krya på dej

2012-05-10 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback