Sakta men framåt

                                                    

En mycket härlig helg på hotell i Nyköping. Det tackar vi stort för! Mådde även helt ok under lördagen så det var mysigt med god mat och strosande i staden. Jennie stormtrivdes med bubbelbad och hotellfrukost, det fanns ju pannkakor! Precis som hennes fröken A ätit när hon varit i Thailand på hotell ;) Daniela var ju med också och det verkar faktiskt vara Nennes idol :) <3

                             

En ny sjukvecka påbörjades nu då jag snabbt blev mycket sämre igen i söndags morse. Igår, måndag, satt jag i väntsalen på Vårdcentralen och var orolig att ännu en gång inte få rätt hjälp. Men det fick jag!
Efter att nu ha gått med extrem smärta i halsen i snart tre veckor, och krassligt mående i övrigt därför, och bara fått höra att det inte är halsfluss så att det bara är att vänta ut... så fick jag nu veta att jag har en kraftig inflammation i bakre halsen. Jag blev så glad! Äntligen skulle jag kunna få börja äta och dricka igen snart, för utskrivet blev antibiotika och sjukskriven blev jag. Jag får heller inte prata eftersom det kan förvärra samt förlänga infektionen. Men nu ser jag ljuset där framme, väldigt skönt!

Usch vad man varit med om sjukrelaterat ett tag nu, livet har handlat om det nu ett tag och gör det än, men tar ju även mina steg framåt så i framtiden blir nog allt bra förhoppningsvis. Ska lägga mig igen nu och orkar jag senare ska jag berätta om besöket på US idag, för det gick bra!

Men för sjutton, ta hand om hälsan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, eller hur-det tänker man inte på när man är frisk,man tar det för givet..

2012-05-08 @ 13:02:45
Postat av: Jag

Nej man gör ju inte det! Så dumt så dumt, jag ser annorlunda på saker nu iallafall efter den här vintern/våren.

2012-05-08 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback