Långsamt går tiden

Dagarna går på, utan att direkt göra någon nytta. Jag tar mig visserligen framåt i tiden dag för dag men aldrig har tiden gått så långsamt. Jag och min onda kropp har haft några få bättre dagar senaste tiden, jag har kunnat gå ut på två sakta promenader.. Kände mig direkt mycket mer fri. Men för det mesta är tiden en ren plåga.

Skolan går inget vidare, vilket ger mig ångest. När jag väl kan sitta en lite längre stund och då faktiskt få massor gjort, ja då blir det jättebra. Men det är just det att jag kan ju knappt sitta. Hela den här hösten har fångat in mig i ett sorts starkt jättegrepp rakt in i mörkret. Jag vill bara ut ut ut, längtar så varenda dag.

Men åter igen... Jag vet att ljuset kommer till mig när tiden fått gå på lite till.

För att visa något glädjeämne jag har så lägger jag ut en bild.... Jennie försöker äta med pinnar och den koncentrationen är verkligen på topp när det gäller!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skickligt försök-full koncentration...

2012-10-19 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback