Lyckan kommer, lyckan går....

...ja så är livet. Det är upp och det är ner, man måste bara våga leva.


Sitter här med mina tankar och känslor. Funderar på hur mycket som hänt de senaste åren. Saker jag verkligen inte trodde skulle hända mig. Det är för mycket att det bubblar över när jag tänker på det och tårarna kan inte låta bli att falla. Drömmer om allt på nätterna, ibland blir allt fint och bra och ibland blir det så fel så fel... så idiotiskt fel och jag vaknar ledsen och svettig.

Det slutliga jag tänker är att saker och ting verkligen kan gå helt åt helvete fel när man minst anar det, både saker man inte kan göra något åt och saker man kan påverka men inte gör det. Sen tänker jag också på att man inte kan hålla på att blicka bakåt - för den tiden kommer aldrig igen. Jag vill se framåt och så småningon, när jag mår bättre, kunna njuta av allt som ska ske i mitt liv.
En del av lyckan växer inuti mig...

                                             



Kommentarer
Postat av: mamma

Det stämmer ATT man ska tänka så.

2012-09-25 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback