Julafton hemma först...

Det var mycket skoj skoj att få ha ansvaret för vår julafton i år och det blev väldigt lyckat, mysigt och uppskattat.
Jag tycker ju att det är otroligt kul att hitta på saker, ordna tillställningar och sådär. Dessutom höjs ju det av att jag alltid får höra hur mycket alla har tyckt om det och hur roligt de har haft. Kanske borde jag bli bättre på att kunna koppla av själv också vid sådana tillfällen, men den här gången kunde jag det och hade jättetrevligt med den lilla familjen på min sida som är. God mat blev det, och god fika förstås. Jag såg inte mycket av den annars obligatoriska Kalla Fjanka och co (jag gillar Tomteverkstan, Tjuren Ferdinand och när Musse och gänget åker på campingsemester), men kände inte för det direkt så jag kunde lika gärna strunta i det kände jag.
Jennie fick några julklappar och det var det mest roliga under hela dagen, tyckte även vi vuxna alltså, och vi satt som fastklistrade omkring henne och tittade lyckligt på öppningen av hennes första juls klappar (eller hur man ska uttrycka det hhm ;)).

  
  

Fint på min mor och hennes livskamrat:



   
    
  

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det..! :-) Åh vilken underbart fin klänning Jennie har på sig!!! :-D

2008-12-26 @ 23:37:53
Postat av: anette

såg ut som mys mysig jul,fint, hoppas ni fåpr fin nyår, mvh anette

2008-12-26 @ 23:49:52
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: Mattias

HEJ!.



Ni ser ut att ha haft en underbar och mysig jul. Själv spenderade jag den i sängen.. med feber..

Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven. Ha det så bra!!

2008-12-27 @ 04:47:42
Postat av: Milla

Jätte fina bilder!

Nästa år är det jul den 24 dec också, försök att inte stressa så mycke då!



Älskar dig!

2008-12-27 @ 07:31:01
Postat av: Thina

Tack alla!



Ja, Milla då får vi hoppas att alla andra fattar det så man får veta saker i tid och slippa stressa i slutet. Man blir tokig på folk.

2008-12-27 @ 08:17:36
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: pernilla

vad mysigt ni verkar ha haft det. o så fin klänning jennie har på sig=)

2008-12-27 @ 11:44:56
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback