Finbesök idag

Besök av Bente och lilla charmtrollet Tilde idag, we like!. Var en stund till Öppna Förskolan, inte så skoj idag dock.. väldigt några barn och vi helt själva där när vi kom dit. Blev också en promenad med våra små snuttar.
Så seg och trött. Ostädat och stökigt ser det ut hemma och lider av det gör jag, men jag har fullt upp varje dag denna veckan så städningen är inte det som prioriteras just nu. Det är väl så det borde vara även om mitt huvud säger annat jämt och alltid.

Vi hade hittat en bilbarnstol på blocket som vi ville ha nu till Jennie men det var ett par andra före på den fick vi tyvärr veta. Men nu ikväll meddelade hon att de inte hört av sig så nu är den vår, och hämtad. Vi blev bara utan stol ett dygn alltså hihi och vi tjänade hela 50 kr på att byta stol istället för att bli ruinerade genom att köpa en ny. Det ni!

Blev väldigt putt på att mina maskerad-kläder till Halloween var slutsålda så jag fick ta något liknande - så nu måste jag tänka ut hur jag ska kunna ändra på det plagget för att det ska bli som jag vill lite mer... Jättetrist kändes det faktiskt och nu fick jag god lust att ändra på valet av utklädnad med men jag ska inte göra det.

     

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va men det blir väl samma utklädnad iallafall? Det tycker jag Thiniz så jag kan fånga dig oså??:P

2008-10-28 @ 20:45:23
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Thina

Jadå det blir det, bara inte så snyggt som det förra! Om man nu kan kalla det snyggt haha! Men jag skulle behöva nån som kan lägga upp det åt mig =( Vill att kjolen ska vara kortare ju!

2008-10-28 @ 21:01:00
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback