Hetsen kring LL

Wooow, Lohan och Hilton är sams igen efter årens bråk och stök mellan dem. Paris har bestämt sig för att inte ha ovänner mer.. Inte bråka mer.. Vilken nyhet! ;P
Jag tycker att det är komiskt och spännande hur människor tänker omkring de kändas liv, privatliv. Att många bryr sig så alldeles för mycket om deras privatliv fast det kanske är musiken eller annat som gjort att de är omtyckta. Det är verkligen stora nyheter för många när de får höra om skitsaker om folk som är kända i media. Men jag är bra nyfiken på det istället, hur det kommer sig att det fungerar så =) Jag intresserar mig för de jag tycker mycket om som de framstår som i media, sedan är det trist och jag läser om hur de förstör sina liv - och därmed sina karriärer. Men vem de var ute med i lördags eller vilken diet de kör med är inte direkt mitt huvudbry.
Som exempelvis Lindsey Lohan då.. Mycket tråkigt att hon varit så strulig, vild på ett dåligt sätt och förstört för sig själv under rätt lång tid nu. Synd om henne att hon gjort så och för att jag verkligen önskat se henne mer i filmer... Ingen törs ju riktigt anställa henne nu, trots att hon är en så bra skådis. Så det kan bli Lindsey!


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe... tycker de e lite kul me hur alla kändisar beter sig, och att alla hänger som hökar på dem bara för att få det där kortet...



Kommer tyvärr inte rill susse och isa på lör, jobbar kväll och sen morgon på sön. fick barnvakt men ingen som ville byta pass med mig :(

Men hoppas vi kan träffas snart?!

Massa kraam

2009-01-09 @ 20:53:01
URL: http://mrslundahl.blogspot.com/
Postat av: Christina

Vi människor jämför oss ju allt som oftast med andra människor, och kända människor är lätta att jämföra sig med (avundas, fördömma eller vad som) eftersom vanliga svenssons aldrig har och typ aldrig kommer ha någon privat kontakt med dem = spelar inte så stor roll vad man egentligen tycker. Är man flera som tycker lika så skapar det en 'tillhörighetskänsla', men framför allt kanske, så genom att fästa fokus på någon annan tar man fokus från sig själv och sina egna fel, brister och misslyckanden... Det är typ min 'teori' iaf! =)

2009-01-09 @ 22:24:00
Postat av: Thina

Ja, där är nog en sann teori av flera. Tror med det!

2009-01-09 @ 22:56:57
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback