Midsommarafton

Vi är i Linköping, kom hit igår och ska låna huset till på söndag. Svärföräldrarna åkte iväg i förmiddags, Marcus står i duschen, Jennie går runt och njuter av sitt päron och jag sätter mig en stund här nu då...

Jag var uppe till 02 inatt, kollade mailen och pratade en stund med Milla som jobbade natt. Vid 04-tiden väcktes jag lite plötsligt av att Marcus sa att han hade sådär sjukt enormt ont i magen (mellangärdet) igen. Jag väckte Britt och berättade medan vi väntade på sjuktaxin som skulle hämta M och köra honom till sjukhuset. Han åkte iväg och vi var väldigt oroliga eftersom han hade så hemskt ont! Johnny åkte upp till sjukhuset för att hålla sällskap. Vi andra drack lite kaffe i väntan på sms:et som senare kom och meddelade att det inte var något allvarligt vad de kunde se. Troligen stress. De vet inte vad smärtorna beror på. Tyvärr, men huvudsaken det inte är nåt farligt!

Så natten blev helt fel och dagen idag har endast bestått av trötthet.

Jennie får vänta till nästa år för att få dansa runt midsommarstången, och sill o potatis blir nog att äta imorgon istället. Vi ska ta det ännu lugnare än lugnt som det var tänkt och så ska vi grilla flintastek ikväll med Mattias. Han kommer hit.

Jag gjorde en söt liten midsommarkrans igår till Jen =) Vi hoppas på att hon kommer godta att ha den under de sekunderna det tar att ta en bild på henne iallafall!

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Hella

gallsten kanske? eller bråck?

2009-06-20 @ 18:42:06
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Thina

Tänkte med gallsten. Vi får se hur de fortskrider...

2009-06-21 @ 02:22:58
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marina

Vi kanske skulle boka in en träff att ses, har ni mycket i sommar... Kram Marina

2009-06-21 @ 18:44:53
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: tezzan

hej tänkte kolla om har tid o lust komma till camping i kisa på fredag???

kram tezzan

2009-06-22 @ 09:32:30
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback