Nenne is my day.

Härlig dag faktiskt, med besök av min mamma... alias mormor numera om vi säger så :) Jag har varit lite sur idag i tonen p.g.a. sömnbrist men det var skönt då att ha min mor här för lite kaffe- och matsällskap och en busig mormor som roar sig med sitt barnbarn. Sånt behövs oftare kan jag säga! Jag känner mig helt slut som människa så lite lektanter eftersökes, ok!?
Ikväll har vi det fint, ser på Idol och jag har fixat lite julmysigt här hemma för att vara ute i tid. Känns bra!

Återkommer senare faktiskt, skönt att släppa ut lite tankar och idéer :). Slänger ut en sötisbild på min skrutt som spelar Wii Fit. Kan även tala om att jag absolut inte kan spela det i hennes närvaro längre... utan att bli "störd". =)

Såg en kommentar av en av mina äldsta vänner här, och kände ett starkt behov av att snacka lite med den bruden! Så sjukt längesen! En person jag ALLTID ALLTID ALLTID blir så otroligt glad av, bara det gäller ett litet sms till och med! Då är det verkligen en person jag aldrig tvivlar på, trots att det går många tider då vi inte hörs av alls mycket på. Det säger DET.


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken koncentration!

2009-11-21 @ 13:37:59
Postat av: tezzan

hej..

jag ska till norrköping nån dag nu i dec ;) så jag kan komma vara lektant ;)

2009-11-23 @ 14:50:17
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: Thina

Ja tack! Det tycker jag att du ska absolut! :D

2009-11-24 @ 00:43:11
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback