Mysiga tillbringare...

...ja, det tycker jag att sådana här flaskor är. Man kan verkligen ha precis vad man vill i dem och det ger en härlig lite gammeldags stämning i mitt tycke. Jag skulle vilja ha sådana som den på bilden, flera stycken vill jag ha att ha olika drickor i, i kylen. Saft, juice, vatten, mjölk, vin... Jag ska försöka hitta var man kan köpa dessa. Vill inte köpa just detta på loppis etc eftersom jag vill ha några som är precis likadana och det är svårt att finna på det sättet. Denna smygfotade jag på restaurangen Bacchus idag.


Kommentarer
Postat av: Marina B

Hej gumman, jag som skickade mess i helgen, ska lära mig att skriva under med namn så du vet från vem det är.

Jag vet att Lagerhaus har haft sådana tillbringare tidigare, jag köpte i våras och haft hemmagjord saft i, perfekt.

2009-11-16 @ 08:53:16
Postat av: Me myself and I

Det är bara nu det behövs namn sötis! :D Snart har jag min mobil igen hoppas jag!

Där ska jag kolla sedan!

2009-11-16 @ 09:40:45
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Linn S

Senast ja va på IKEA sålde de sådana flaskor :) Puss puss

2009-11-20 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback