Och ner som en pannkaka.

Åh, jag har sån känsla för att få komma ut på nåt skoj med någon/några, speciellt för att försöka få in lite ljus i den gråa tillvaron som är just nu. Fortfarande lite ångerfull för att man inte drog ihop ett gäng tjejer till Ladies Night. Det hade jag verkligen velat gå på. Får bli nästa år då kanske om jag känner några flickor som vill gå :)
Det är ju så jäkla kul att komma iväg på sånt där! Och det var vekligen längesen för min del.

Nähe gott folk, här blir det inte bättre. Vi vilar, myser, äter frukt och ser på den där himla Pingu (äsch han är rätt söt, och Pinga med! Bara musiken jag är trött på ;)). Och det är nog det vi får roa oss med nu vi sjuklingar. Är rätt trött på att vara förkyld, mer och mindre, hela tiden nu kan man säga!

Kommentarer
Postat av: freyda

kan vi inte festa o gå på krogen?! eller nått.

2009-10-12 @ 18:57:21
Postat av: Thina

Kan inte göra nåt som kostar mera alls som det ser ut nu. Får hoppas på bättre tider snart så man kan göra skojiga saker.

2009-10-12 @ 18:59:51
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

den där himla Pingu heter det ju inte, utan det heter den där underbara Pingu. krya på dej..

2009-10-13 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback