Muschock!

Idag har jag haft fullt upp! Men det var bara nice eftersom det involverar ett par spa-timmar också ;) Och jag känner mig fantastiskt fräsch och uppiggad efter det kan jag säga. Ska nog fixa med naglarna ikväll - Fransk manikyr blir det. Skoj att piffa naglarna lite! :)
Nog om dagen för tillfället...

Igår när jag och Milla hämtat Jen på förskolan och kommit hem satte de sig vid datorn direkt och youtubade lite. Jag gick snabbt in i köket för att se efter något litet spår som kunde tala om för mig om fastighetsskötarnissarna varit här som de skulle (de skulle kolla nåt i alla lägenheter, bla bla bla).

Det första jag får se är tidningsuppslaget som ligger uppvräkt på köksbordet. Jag visade Milla en artikel, på morgonen, som var lite (?) annorlunda och vi skrattade åt äckelgrejerna som stod där och åt bilden. Sen hade hon bara lagt ifrån sig den (tydligen uppslagen!) och vi åkte iväg...

Så här såg det ut ovanpå kryddorna som jag snällt flyttat för att underlätta för nissarna:




Ja ni fattar säkert...

Men det där bjuder jag gladeligen på! Hoppas de fick en lite roligare stund på jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Magnus

haha

2009-10-01 @ 16:17:53
Postat av: Hella

Hahahaha! ja dom skrattade nog gott åt det där skulle jag gissa ;P

2009-10-01 @ 18:01:13
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Thina

hihi hoppas man gjorde lite för dem iaf ;)

2009-10-01 @ 20:15:56
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback