Jennie hemifrån..

Nu är vi hemma och har hjälpts åt att snabbstäda så nu känns det väldigt skönt här faktiskt.
Jennie är lämnad hos sin farmor och farfar, där ska hon vara tills imorgon då de skjutsar hem henne hit innan vi åker iväg på middag. Vi skojar hela tiden, nu när vi är själva, om småsaker Jen säger och gör. Hon är ju så gullig! Det är jättekonstigt att vara ensamma hemma bara jag och Marcus, men det ska bli en riktig myskväll med ljus, film och god mat. Det behöver vi verkligen. Vi ska se filmen "Män som hatar kvinnor" och äta gott kött och potatisgratäng. Gott ska det bli och jag är så laddad för mys så det finns inte! :D Mår dessutom helt okej, så det känns jättebra.

Roligt för Jennie att vara hos farmor och farfar <3 De tar så väl hand om henne och hon trivs bra med dem. Sådana relationer är viktiga för små barn, jag vet.

Bilderna visar farmor och farfar med Jennie 2 dagar liten, på bb.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas (eller jag vet =) att ni har det riktigt mysigt nu ikväll! Tar hand om varandra och bara njut :)! Myspys för Nen att vara hos farmor och farfar =) Puss och kram! /Tigerson

2009-09-19 @ 23:37:57
Postat av: Marina

Vilken lite plutt. Jag hoppas ni hade det mysigt tillsammans, precis vad man behöver ibland...

Kramar

2009-09-20 @ 17:05:01
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Thina

Anna: Vi hade jättemysigt tack gulle! :)

Marina: Ja hon vad verkligen en LITEN plutt ;D Det var så mys så :)

2009-09-20 @ 20:24:44
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback