Vänner på Mediamarkt!

Igår var vi först, och viktigast, till Mediamarkt där vi påbörjade vår jakt efter en bästa polare till mig. Det vill säga en riktig dammsugare än vår "flytta-hemifrån-maskin" som knappt tar upp nåt och som man får ta i med all sin kraft när man ska dammsuga mattor exempelvis.

Så det blev en Nilfisk för mer än 2 lapp och jag älskar den. Är störtkär och känner för att dammsuga varannan minut. Det är helgreat! Äntligen kan det bli rent utan att man är dyngsvettig efteråt. ;)

Själva jakten var mer än spännande då vi fann värsta monsterdammsugarna bland annat.. Och jag tyckte 2000 kr var dyrt för en dammsugare förut, men jag ser det lite annorlunda idag kan jag säga. Vilka priser alltså!

Jag fann inte bara kompisen, utan även en gammal vän - min andra sångpedag i livet. Maria Dillon. Som även var ett stort stöd för mig under gymnasietiden. Jätteroligt att träffa på henne och stå och prata lite :)




Kommentarer
Postat av: Marcus

Kan du ta bort bilderna på mig?! :D Jag ser ju galen ut.

2009-09-28 @ 16:34:29
Postat av: Thina

Bättre du gör något åt galenheten istället om du nu inte vill se så ut? ;p

2009-09-28 @ 19:37:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hehe, din fuling! Är förvånad över att inte Sandra har passat på att kommentera, hon brukar ju hugga direkt.

2009-09-28 @ 22:08:09
Postat av: Thina

Haha ja, det vore ju inte helt omöjligt direkt ;) Fast det var sjukt längesen jag märkte henne här hehe så vi får väl se!

2009-09-28 @ 22:54:49
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback