Föräldramöte...

Idag ska vi, jag och Marcus, på vårt första föräldramöte. På förskolan. Och vet ni, jag tycker det låter som att vi har blivit jättegamla! Otäckt! Känns som att det inte var så värst längesen det var föräldrar på föräldramöte för MIN skull liksom. Ja, ni.. Såna här "vuxensaker" spelar stora spratt på min åldersnoja vill jag tala om.

Ja, så ikväll ska vi får se vad det är mer för mammor och pappor som hör till Nennos avdelning :) Har redan pratat med ett par stycken jättetrevliga mammor så det blir nog en trevlig stund senare ikväll. Och Anna ska vara barnvakt till Nenne medan vi är och gör såna här fasansfulla vuxensaker. Hon får ju LEKA då iallafall, och med tanke på hur den bruden är i lekparker, exemeplvis, så lär det ju dröja innan hon kan betraktas som fullvuxen...

Det blev ingen fotografering på dagis idag för Jennies del. Hon har haft hög/relativt hög feber två ggr nu på väldigt kort tid så jag känner att hon behöver vara hemma och bli kvitt det okrya nu ordentligt. Även om hon kan leka och tjattra som annars nästan (alltså skulle orka med förskoleaktiviteter) så har jag ju möjlighet att, än så länge, låta henne vara hemma när hon är sjuk.

Ska försöka få lite vila nu jag, om lilla fröken tänker somna en stund. Är hur trött som helst! Men snart kommer Anna och livar upp mig :D


Kommentarer
Postat av: Marina

Tråkigt att jennie har fått feber, tråkigt när det inte ger med sig, det är de där förskolbacillerna. Men skönt att hon får vila sig lite hemma. Visst blir man så gammal när man själv ska gå på föröldrarmöte, vi ska gå nästa vecka...

2009-09-14 @ 14:28:50
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Marina

måste fråga finns jag på din msn, du verkar försvunnit från min, eller så är du aldrig online, men det tror jag inte. Om du vill och har lust får du gärna adda mig igen. Kram

2009-09-14 @ 21:37:10
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Thina

Vad konstigt.. :/ Ser aldrig dig där heller! Jag är online. Vad har du för mailadress dit då?

2009-09-14 @ 22:20:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marina

[email protected], flera som kommit bortfrån min msn, konstigt...

2009-09-15 @ 09:45:53
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback