Städ o mjusik!

Idag är det datum 13 men dock inte fredag så någon särskild tur lär väl inte infinna sig. Fast jag tycker dagen har börjat bra. Jennie är sjuk igen men ändå så pass pigg att hon leker och busar på bra. Barn är ju barn, de kan visst vara jättesjuka men ändå i full igång - medan en annan ligger och vill dö vid extremt hög feber. Typ. Ja, fast sedan man fick barn är det ju knappast frågan om att ligga i sängen hur sjuk man än är själv. Man får gilla läget.

Vi sov länge alla 5 och sedan åt vi frukost, och diskade. Påbörjad städdag också. Så duschrummet är renaste nu, luktar gott och blänker. Och JAG med ;) Ska byta musik i högtalarna och höja till njutningsnivå samt fixa iordning mig. Sen fortsätter dagen... Fram tills ikväll då det troligen blir att se Saw 4. Skitäckligt jag vet, men ändå :)



Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha "luktar gott och blänker" ... ovanligt bra beskrivning på dig. :0

2009-09-13 @ 14:56:31
Postat av: Thina

hahaha

2009-09-13 @ 15:27:19
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback