Back

Vilken helg! Utgång på The Crash i Norrköping och eftersom det stängde 01 blev det även "bakfickan" ett tag. Det stället sög dock - eller iallafall dessa dryga människor (snubbar) som följde efter mig hela kvällen trots att jag sa ifrån... ända tills Linn tvärvänder mot dem och drar till en hård mening om att dem kan sluta nu. Sen slapp vi dem. Crash var skitkul som alltid! Dock var inte banden i min smak så stod väl inte o diggade hejdlöst vid scenen men vad gör det. Kul, kul, kul var det iallafall och så roligt att träffa alla igen. Var väl tre år sedan jag var på Crash i Norrpan nu. Innan jag blev gravidsjuk så att säga :)

Igår blev det Busfabriken här i stan och efter det köpte vi med Mc D - mat och myste i soffan till filmen Upp som Jennie tycker om så mycket. Riktig kalasdag hade vi tre, mys mys! Det var jättekul på fabriken men verkligen inte samma sak som i Norrköping tycker jag. Mycket större i Norrköping och andra saker. Speciellt bättre för småbarn i Norrköping tycker jag. Så lite besviken, men ändå var det såklart mycket där och barnen hade ju jättekul. Även Jennie förstås. Vi busade så mycket att det blev som ett dubbelt (och HÅRT) träningspass på gym för min del haha. Helt slut o svett och hade kunnat dricka litervis med vatten :) Jättekul! De hade nån skitläskig grej/kana som stupade nästan rakt ner. Åkte den och trodde jag skulle dö. Så jag åkte den en gång till. Smart.


Här är Linn på tåget in till Norrping - bakfull efter redan två dygns festande...


Vi förbereder oss på dagen-efter så att säga... Vilken läsk? ;)


Finner en tjockisvän, urgullig!


Provar dubbelsängen vi själva byggt ihop av Linns soffa och säng i olika höjd (låg i båda alltså båda två... tvärsöver). Jo jag sov jättebra faktiskt! Glad över att inte ha varit på Platå kvällen innan, kolla in den fula jättestämpeln på tjejens handled!


Det blev ordning på måendet till slut för Linn och de mörka ringarna runt ögonen försvann hihi. Babe!


Förfest hos Öjje. Bild: Jögga, jag, Yvette, Linn


Tufft folk!


Förfestinnehavaren - härliga Öjje (mitten).


Johan försöker gå i mina pumps :)


Haha sötisar!


Jonne lyckades på något vis GE BORT min precis köpa cider så det blev baren för honom om man säger...


Hetingen :)!


Kommentarer
Postat av: sarase

ni är så jävla söta och snygga på samma gång(!) härliga pics! Önskar er en toppen fin dag, även fast solen inte lyser här, o säkert inte hos er heller ;( Puss o kram

2010-04-06 @ 10:33:02
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, vissa av bilderna trodde jag va till vår privata samling..men visst ;) Kul hade vi =) Maila över bilderna nu :) Puss

2010-04-06 @ 12:02:27
Postat av: Thina

Mja men men :D

2010-04-06 @ 12:11:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Anna W

euuuuuwwww äckliga slimmiga snubbar som ska prompt stöta ¨på fast man sagt nej ! bra ni stog på er fast det vettisjutton hade nog stött lite på dig ja med :D iaf tills ja lurat av dig dina snygga skor. kram

2010-04-06 @ 13:58:42
Postat av: Thina

Hahaha!

2010-04-06 @ 14:07:42
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback