Blockerad

Min bankdosa är "BLOCKERAD!". Undrar vem det kan bero på? ;) Mest mig då förstås som lät henne pilla lite på den när hon satt i mitt knä vid skrivbordet förut, men bortsett från den lilla saken? Joho lilla fröken Bus. Jaha så då får det bli en sväng in till banken imorgon då för at få den upplåst.

Har nu insett via lite googlande att jag då INTE är ensam om att ha en bankdoseintresserad småtting hemma! :D Lite småkomiskt detta, men hon kommer inte få plocka med den mera. Det skulle ju kunna bli pinsamt att komma in en gång till sen med samma problem orsakad av samma "sak".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Albin lyckades för ungefär ett år sedan att först låsa min, dagen efter tog han stefans... Men nu ligger den ALDRIG framme =)

2010-02-25 @ 23:03:34
Postat av: Thina

Hahaha! Sa just det förut när hon fick tag i Marcus sån med.. Att det vore ju nice om vi gick till banken med bådas på samma gång ;)

2010-02-25 @ 23:11:43
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback