Mitt icke-sovande barn!

                                            

Hon somnade inte förrän kl 00:15 efter timmars försök av nattande, och vaknade kl 06:15 idag. Inte helt okej. Och jag behöver nog knappast säga mer för att man ska förstå läget här hemma just nu. Säger bara: Tänk om man fick SOVA ett tag! Men den här dagen ska väl fungera den med. Lilla fröken är glad iallafall. Och pigg. Men säg mig HUR kan ett barn vara så pigg som Jennie är jämt? Har jämt hört att barn sover så mkt. Inte mitt barn ;) Verkligen inte mitt barn.

Kommentarer
Postat av: Gunila

Min son sov 3 timmar per dygn sina första år. Sov första hela natten vid 2 1/2 år. alltså 3 timmar i sträck. Men i tonåren brukar de sova mycket, det kan vara det du hört talas om.

2010-02-26 @ 08:35:56
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Thina

Haha! Nejdå de flesta barn sover många timmar varje dygn. Tänk att du överlevde! :) Här är det nog precis att man gör det! ;)

2010-02-26 @ 09:00:48
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback