Pulsande i snön!

Vi har hittills haft en toppenbra dag och både gjort nytta och nöje - som det ska vara tycker jag. Allra helst bör man ju göra nytta TILL nöje :D Och det lyckas vi med rätt bra också.

Vi har lyssnat på Nalle Puh (cd:s som sitter i tillhörande bok) och till detta degade fröken J och jag lagade till en god pastasallad med bl.a. crabfish och ägg i. Matigt och gott och man blev jättemätt, trots att jag glömde både majs och tonfisken! Inte okej.

Sedan vilade vi i en kvart till en bok jag läste om Lillasyster Kanin innan vi for ut på lite äventyr i snön. Sopkastning och efter det bus med boll och försök till att ta sig in till lekparken. Det var ingen höjdare när snön seriöst gick över knäna på MIG. Tänk då lilla fröken J. Men jag fick lov att bära henne. Slängde henne i snön emellanåt och det var väldigt roligt tydligen! :D Tog ett tag att ta sig in mot parken och väl där gick det inte att göra något iallafall så det blev att ta sig ut igen och lufsa på med bollen och klättra i megadengstora snödrivor.

Hem för middagsvila, och städ för mig.


                      Ingridienser: Sallad, tomat, gurka, crabfish, ägg, purjolök, pasta och kryddor! 

                                         

                       Precis inkomna efter en bra stund i snön - skönt trötta och rosiga om kinderna

                                         
                                         


Kommentarer
Postat av: Erika

hon verkar noga med rollern, gulligt! :) fast det blir kanske en vana när man har katt som ni :)



Ja kul med ny kamera, fast kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska behålla denna... suck

2010-02-19 @ 16:36:04
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Linn

AAAAaaaah!! Hon är ju så fruktansvärt söt!!! Helt otroligt, vilken heartbreaker det kommer bli det där ;) Pussar o kramar <3

2010-02-20 @ 13:44:43
Postat av: Thina

Haha gulle du!

2010-02-20 @ 17:50:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback