Valnöt i vardagsrummet?

Trots intresse och engagemang från bådas sidor så får vi ingen ordning på tankarna kring möbleringen i vardagsrummet. Vi har nu funderingar på att byta träslag, nu när vi ändå ska köpa en ny tv-bänk och soffa (som vi då kan ha i en passande färg till det nya). Vi är båda förtjusta i den mörkare färgen numera, Valnöt. Sådan valnötsfanér på tv-bänk skulle vara jättesnyggt och isåfall en brunaktig soffa istället för mörkgrå som tänkt.
Det stora problemet är att vi har vitrinskåp och ett par tillhörande hyllor i väldigt ljust (björk). Nu har vi funderingar på att slå ihop de två "färgerna" i något stilrent projekt här i v-rummet. Men osäkerheten är stor! Tänka, tänka, tänka...


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, just nu pågår en tävling i min blogg (med pris!) så kika gärna in och kolla!



länk:

http://dsfoto.blogg.se/2010/february/manadensblogg-tavling-1.html



Mvh Denise!

2010-02-18 @ 14:33:57
URL: http://dsfoto.blogg.se/
Postat av: Mattias

Köp en burk betsfärg och en semla så lockar ni över Anna så är det klart på en timma :)



Tänk inte så mycket "just do it" :p

2010-02-19 @ 07:11:01
Postat av: Thina

:D EN semla? Det räcker inte! Till mig kom hon med TRE och jag skulle inet ens arbeta den dagen! Men ja, jag vet inte om det blir så bra att fixa det själv på dem möblerna? Och har en massa att måla på lördag med Anna ;D

2010-02-19 @ 09:01:51
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback