9 år av kärlek.

Satt nyss och tittade på bilder från när vi var i Turkiet 2007 och oj så många känslor jag fick i mig! Underbart! Längtar till att få åka iväg sådär igen med min älskling. Men det dröjer nog ;)


Idag är det den 2 januari 2010, vilket betyder att det är vår dag. Min och Marcus 9-årsdag som par faktiskt och även vår förlovningsdag. Det blir inte att fira något speciellt idag eftersom läget är som det är. Men vi ska allt ta igen det senare när Marcus är frisk igen. När han kan äta normalt och inte bli plötsligt jättesjuk.

Vår dag förra året såg ut såhär (klicka)

Kommentarer
Postat av: Marina B

Grattis till er.

2010-01-02 @ 13:36:30
Postat av: Anna

Grattis till er sötisar!

2010-01-02 @ 14:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback