4 generationer tjejer!

        

Jag och min snörpa i knäet, bredvid mig min älskade mormor och kära lilla mamma. <3
Det skulle vara häftigt att gå till en fotograf och ta riktigt bra generationsbilder egentligen, satt och tänkte på det nu. Så värt att ha i framtiden. Så fint. Ett vackert fotografi på mig och min mor skulle jag också vilja ha på väggen.

Mina vänner Susanne och Carro, som är systrar, har tagit kort hos fotograf och varje gång jag sett den underbara förstoringen på väggen hos Susse kan jag inte låta bli att bli att beundra dem och bli lite.. avundsjuk. Så otroligt fint det måste vara att ha en så nära syster så att det är ens bästa vän. Underbara tjejer det där helt igenom.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Andreas ställer säkert gjärna upp! prata med han eller skicka mess till 0702348824

2010-06-15 @ 10:55:32
Postat av: Anonym

ja, vad fina vi är..4 generationer tjejer

Det skulle vara roligt med en riktig fotograf...ering..sommargult är visst bra för mej.

2010-06-15 @ 19:21:54
Postat av: Thina

Anna W: Jaså fotar han? :) Vi får väl se vad det blir av min tanke när man har pengar framöver :)



Mamma: Ja, du passar så bra i sommargult!

2010-06-16 @ 13:00:06
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback