Årets första vattenplask!

Jag har helt glömt bort att säga att jag har varit iväg och plaskat vatten! Det är ju en megastor händelse för en minusgraderädd tös som jag. Japp, jag har alltså tagit mitt första (ev enda?) bad denna sommar och det var inte ens krampkallt (!!) utan bara väldigt kallt först och sedan både kallt och faktiskt rätt skönt. En hästflicka försökte under en längre tid stoppa kampen med "sina ägare" som försökte få ner henne i vattnet. Men hon gav sig till slut och badade en del i sjön hon med. Så båda badkrukorna (hästen och jag) kom i vattnet, tjohoooo! Fast hon tog längre tid på sig ^^


                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt av er!

2010-06-30 @ 20:57:23
Postat av: Thina

Skrivet av vem? =) Det var härligt =)

2010-06-30 @ 22:07:12
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

det var jag, din lilla mamma...det försvann visst i hastigheten

2010-07-02 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback