Om han var här

Om han var här

Om han var här skulle ja få ge all den kärlek ja har,
om han kom som ja hoppas och drömmer om,
om han bad skulle allt bli nytt som ett oskrivet blad,
 
Man kan inte hindra de som sker och inte låtsas mer,
ja kan inte längre leva där förnuftet rår var mitt hjärta slår,
ja älskar hans doft och när han rör vid mina läppar,
känner ja mig som eld som vind som stoft,
 
Om han var här skulle han då se all den svaghet ja har
om han kom va de möjligt att vända om,
om han sa allting i ditt liv ska förändras idag,
man ska aldrig ångra de man gjort men hoppet slocknar fort
varje sekund kan lyckan vända kärleken förgår 
slå mitt hjärta slå.
 
Han kysser mig ömt och när ja vaknar nästa morgon 
finns bara smaken kvar från nåt ja drömt 
lyckan den ler mot alla andra  men aldrig mot mig
slå mitt hjärta slå, slå mitt hjärta slå


Denna vackra låt från Chess ska visst få min röst att trotsa förkylningen, har jag tänkt. Jag jobbar på det. Det finns ett antal andra låtar med som ska hjälpa mig förstås. Men jag gissar att det är Melissa Horns låtar som passar min nu jävligt hesa röst bäst så jag varvar en del ;) Åh, vad jag vill MER av det här! Och nu när jag är så förkyld vill jag bara få tillbaka min RÖST. Lider av att inte känns igen den alls och jag njuter av när det nu börjar släppa lite. Ska dock försöka ta det lite lugnt så stämbanden mina vill fortsätta typ... hela livet ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej sötnos! Nu är jag tillbaka i Sverige o har läst igenom det mesta jag missat medan jag varit borta! Hoppas du mår bättre snart o slipper förkylningen, suveränt att det går så bra med nya dagiset :) Saknar er, hoppas vi kan ses snart! Puss o <3

2010-06-13 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback