En eftermiddag med två underbara

En tur till Skäggetorp med fröken Jennie och busa med Leon med flera :) Alltså en tur till Susanne och Carro. Träffade Isa en kortis med innan han skulle jobba, så kul att se honom. Mycket längesen! Åh, jag älskar att vara med Susse och Carro, så fina människor <3 Blir glad av dem. Så här mår man prima idag :) Det blir väldigt snart igen hoppas jag!

Imorgon är det städdag här som gäller och på fredag får vi besök av mamma, Christer och förhoppningsvis mormor. Det ser jag fram emot! Lördag får jag se min älskade Anna igen och på söndag vet jag inte riktigt vad det blir. Men då fyller min kära svärfar år iallafall så någon sväng dit kanske? :)


                                          Jennie när vi väntar på bussen till Susse

                                     

                                    Leon, sötisen busar på och vill visa sina saker :)
                                     

                                                    Roligt med nya leksaker!
                                    

Leon vill visa sin starka sida, och det förstår man ju! Förresten så ska han bli spindelmannen när han blir stor!
                                     

Älskade små barn! Tänk vad fort de växer! Vi har konstaterat att det där "ta tillvara på tiden, den går så fort" faktiskt stämmer. Plötsligt var de LÅNGT ifrån de där små bebisarna vi hade i famnen på bb.
                        

                                          Jennie tittar på Leon genom tunneln...
                         

                               Och Leon tittar på Jennie genom tunneln. Så söta så!
                        

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, gud vad hon växer!! Krymp ;) Hehe..needå! Puss & <3

2010-03-24 @ 22:06:56
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Linn

Hehehe...men sötnos då, jag försökte pekpinna att jag hade en redan för några dagar sen. Bläddra o kika ska du se att jag länkat till den tidigare :P Vill bara hålla på en stund så jag visste att jag skulle fortsätta innan jag sa något, men det resonemanget känner du ju redan till - du har ju läst det på bloggen :D Love you!!! Puss

2010-03-24 @ 22:56:59
Postat av: Linn

Haha, du! Om vi ska hänga nästa helg lär ju jag få sola ihjäl mig till dess för att hinna ikapp...:) Aaaah :D Lär ju få vänja mig vid tanken att alltid vara den ljusaste av dem ljusaste hehe. Ja tur att det inte var nya rör, då hade jag fått brännskador. Men söt, Meddo har väldigt bra solarier :) Solade på Meddo i Nkpg förr, då tog jag med runt tio-tolv min. Puss!!

2010-03-24 @ 23:01:34
Postat av: Thina

:) Sötaste sötaste Linn.

2010-03-25 @ 09:28:45
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback