En massa mera trolldeg!

Jennie ville inte vara så lätt att natta i går kväll som hon varit i några kvällar nu (gud så skönt det är då). Till slut styrde trötttröttaste jag upp lite saker i hemmet som skulle göras medan Marcus tog nattningen. Och när jag även passat på att ägna tid till att stå och göra 2x2 satser trolldeg (leklera) så hade förstås både Nenne och hennes far somnat i vår säng.

Trolldeg är så bra! SÅ bra. Mycket bra när det gäller barns utveckling men också riktigt skoj ibland ;p Jag vet iallafall att Jennie kommer bli dunderglad idag när hon får se att hon har en massa ny härlig deg att göra ormar och katter (och allt det nu blir!) av. Vill ha blå och grön karamellfärg också! Eller iallafall blå! Då kan jag göra lera i både grönt och lila av det, super :) Länkar denna mening till receptet jag skrev en annan gång, ifall någon blir sugen på att baka till lite leklera till småttingarna!

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback