Nu är den här!

                             

Nu är soffan här, hör ni... vi har äntligen en soffa efter mer än 1,5 månad på madrass för att se tv och film :) Man kan verkligen säga att det känns helt underbart. Minst sagt då.
Min älskade fader kom hit och hjälpte leveranskillen (en ung kille som Jen kallade farbror ;)) att bära in soffan så den står på sin plats i vardagsrummet nu och är bara hur mysig som helst! En såndär riktig krypa-upp-soffa!
Jennie hjälper här till (på de övre bilderna) att göra soffan klar med alla sina 10 lösa härligt mjuka kuddar (kommer till 2 st snart ;P). Hon tyckte det var väldigt kul och jag tror aldrig "morfar" hört henne babbla så mycket som idag.

Bilderna gör inte soffan rättvis, förstår inte varför jag inte får till dem. Blir SÅ mörkt! Men här ser ni ungefär hur de ser ut. Bara känslan som fattas men den får ni komma hit för att få! Välkomna! :D

                          
                          

Denna härliga divansoffa i mörkt tyg är köpt på Möbeltrend i Mantorp. Samma gäller den gråsvarta ryamattan.
Kuddarna är i samma tyg som de nya gardinerna och kommer från Jotex.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh sötnos, den är jättefin o ser hur mysig ut som helst!! Färgen är i precis min smak =) Med andra ord - jag koooooommeeeer! ;D Puss

2010-03-20 @ 01:03:14
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Thina

Lätt att du gör! Vi ska KRAMAS i den Linnson! Och dricka vin, och babbla, och lyssna på musik o vara VI! :)

2010-03-20 @ 10:41:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: pernilla

va fiin den var gumman. o vad jennie växer då. vi MÅSTE ses snart. mitt hjärta gråter av längtan ju. puss på er!!

2010-03-22 @ 22:01:09
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback