Soffjakten...

Okej då, han den där gillar väl inte helt att jag fotar när han äter ;) Vi har iallafall haft en bra dag i Jönköping och vräkte i oss ett X antal köttbullar på IKEA där vid A6. Jag fattar inte att de har en MELLANmeny på 15 köttbullar!!! Jag äter då inte mer än 6 (till högst 7) st typ i vanliga fall, räknad som en normal portion! Var vrålhungrig innan, och efter var det mer... "hur kunde jag vara hungrig förut?". Men som sagt bortsett från det faktum att jag typ rullade fram efter maten så hade vi en jättebra dag. Eller ja det var förresten bortsett från fler saker...

Supermysig trip TILL staden Jkpg som innebar en kaffepaus och massa kul och intressant prat. Besök på Kungsmöbler som ju var prio ett - den största anledningen till att vi åkte dit idag. Vi fann VÅR soffa, den vi verkligen vill ha. MEN vi beställde den inte p.g.a 14 veckors leveranstid. Det är ILLA! Vi vet inte hur vi ska göra nu. Inte dåligt besvikna åkte vi vidare till ett par möbelaffärer till. I en hittade vi iallafall VÅR kökslampa. Okej, slut  till och med på lagret. (Oväntat?). Vidare... Ikea. Och inget intressant mer än ett par kartonger (rödmönstrade) till speciella saker som ska packas upp (, samt penslar). Det blir fint i garderoben :)

Slutsumman: Efter några mils lång härlig roadtrip till Jönköping inkl kaffepaus med ett par himmelska "fynd" ihopkopplat med en extrem OTUR. Nästintill tomhänta kom vi hem och där väntade tvättstugan och diverse andra jätteviktiga göromål. En superrolig otursdag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, vad lägger du ut en sån konstig bild för? :D

2010-03-08 @ 23:18:02
Postat av: Thina

Det fanns ingen som var mindre konstig ju! ;)

2010-03-09 @ 09:32:45
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback