Snabbt...

Blev inget Åland o träffa den lilla älskade* Ändrade planer så att den lilla familjen får mysa ett tag endast dem innan jag kommer och våldgästar dem. För snart sker det ändå ;) Saknar dem o längtar. Lika brr dock, eller tur som blev då jag blev jättesjuk där i Örebro. Första dagen var dock jättebra. Så tack Marcus mormor o släkt för den fina vistelsen där. Kommer så småningom bilder från ett jättehärlig grej vi var på med Jennie!

Som sagt, sjuk sjuk sjuk. Dock verkar det gå åt rätt håll nu så jag hoppas att jag snart ska må bättre...

Kommentarer
Postat av: Linn

Krya på dig gulle!! Nästnästa helg ska du vara frisk som en nötkärna..ja du fattar att du ska bli frisk långt innan dess såklart..men du vet vad fröken syftar på :D Pussar o kramar!

2010-05-18 @ 00:43:59
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: mamma

verkligen ´STORT´KRYA PÅ DEJ!PUSS O KRAMAR FRÅN MAMMA.



"ÄLSKAR DEJ"

2010-05-18 @ 07:42:21
Postat av: Thina

Tack söta ni! Älskar er båda och självklart Linn ska jag vara superduperfrisk då, tvivla inte!!! :D

2010-05-18 @ 09:47:15
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback