Hörde farmor idag.

På stan HÖRDE JAG MIN FARMOR ROPA "THINA"....

Jag stod i kassan och skulle betala och blev helt ställd så jag stannade upp och sen fattade jag knappt vad jag höll på med :S Konstigt, att man kan höra henne SÅ väl fortfarande. När det väl gått upp för mig att jag måste ha hört fel försökte jag enträget behålla rösten som sa mitt namn i huvudet. Ville försöka höra henne så länge som möjligt.... Blev så mest nedstämd efter det här och saknaden skar riktigt jävligt inuti min kropp hela tiden när jag fortsatte höra det jag hört. Men jag älskade att jag hörde henne. Vill mer... mer. Jämt.

Kan inte förstå att det är sant. Varför kan jag inte bara få ringa henne och prata om allt!!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det ÄR inte lätt här i livet! Framrör allt orättvist.Stackars dej.....

2010-10-16 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback