Meducelin och tigerbalm

Okej såhär är det... Mitt i allt rygg-elände har jag nu fått stoppa-upp-i-rumpan-piller mot smärtan i ryggen. Men vad skönt, vad bra gumman tänker ni... INNAN ni förstår att jag har min vanliga tur ;)


Vanliga förekommande biverkningar: Dåsighet, yrsel, huvudvärk, törst, svettningar, ,vätskeansamling (ödem), hjärtklappning, sura uppstötningar, smärta i maggropen, illamående, diarré, förstoppning, halsbränna, inflammation i munnen, utslag, ytliga hudsår, synstörningar, öronsusningar.

PLUS ATT...

Jag, egentligen, inte "får" stoppa i mig dessa p.g.a. att jag får i mig SSRI (s.k. selektiva serotoninåterupptagshämmare) dagligen via annan medicin jag äter.

Jag hoppas iallafall att jag får en möjlighet att kämpa på imorgon på jobbet. Att jag klarar dagen, att jag klarar att fortsätta. Är så rädd att inte få kunna göra det :(

Godnatt nu då på värkmedicin och tigerbalsam.



Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker på dej, stackare...Älskar dej!

2010-09-28 @ 07:53:46
Postat av: Marcus

"diarré, förstoppning", vilken kombiantion... :)

2010-09-28 @ 22:29:03
Postat av: Thiniz

-Tack min älskade mamma!



-Jadu Marcus, och särskilt varvningen de sakerna varannan timme eller vad säger du. Älskar att du finns för mig <3

2010-09-29 @ 00:16:20
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

ja, Marcus är en fin kille o pappa...

2010-09-30 @ 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback