Busiga unge!

                           


Godmorgon hörrni!

Tänkte på en sak häromdagen. 20 barn på samma gång kan ha stor respekt för mig som vuxen och deras vän, av erfarenhet. Men mitt eget barn ensamt har tydligen "vissa" problem med detta. ;) Ibland undrar man verkligen hur man ska göra med ungen haha :) Hon vet så väl, men vill så gärna INTE.

Undrar hur många barn i ens närhet som har samma, eller iallafall ett liknande, temperament som min lilla skatt. Men jag läste något om 2 % som har det lite mer (vansinnigt mycket mer! ;)) besvärliga trotset.

Nu har lillan börjat trotsa på ett mer busigt och lite mer roande sätt än när hon är förbannad samtidigt ;) Som att göra precis allt man säger nej till. Stöka till när hon ska städa, ta saker hon inte får bara för att, och äta frukt när maten precis är klar. Sen skrattar hon väldigt glatt av sitt bus.

Så nu är trotset mer överkomligt faktiskt! ;)



Kommentarer
Postat av: britt

sötnosen

2011-01-15 @ 11:31:43
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mamma

eller hur, Britt..Hon är ju så

charmig..fin tröja.

2011-01-16 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback