Gott nytt år!

Hehe ja nu ser det illa ut på statistiken, självklart. Inte helt okej med det jag heller att gå in på folks bloggar som aldrig uppdateras ;) Men hörre ni ni.. Gott nytt år önskar jag er jättemycket!

Idag är en av livets mest gråaste dagar faktiskt, och därför har jag ordagrant dragit täcket över mig från tolvslaget inatt och fram till nu vid 16-tiden. Kan man må mer prima ;) Hade beslutat mig för att fortsätta med detta ännu längre men blev hembjuden på middag till Marcus och Jennie. Välbehövligt idag kan jag känna. Så jag ska väl ta och duscha strax och försöka se ut som om den här dagen aldrig gåtts igenom och rycka upp mig!

Saknar min lilla valp nåt så sjukt mycket så det ska bli underbart att få komma o pussa på henne ett tag! :)


Ta hand om er, vi hörs <3


                              Bjussar er en glad bild på blöj-madame (i mina Getta grip =p) uppåner!

                                        


Kommentarer
Postat av: Hella

hörröööö.... kollar nästan varje dag om du skrivit eller inte :)

bara så du vet!

2011-01-02 @ 17:16:40
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Thina

Tålamod alltså, kanon! :) Tack för den pushen till att blogga mera.. som jag ju egentligen gillar :)

2011-01-02 @ 17:42:11
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: M

:) Jag kollar din blogg rätt ofta men är dålig tyvärr på att blogga själv, men jag får ta tag i saken bättre framöver men man har så mycket i vardagen som ska göras :) Och som du ser kan du ändra min länkadress och skriv bara M Kram

Postat av: M

:) Jag kollar din blogg rätt ofta men är dålig tyvärr på att blogga själv, men jag får ta tag i saken bättre framöver men man har så mycket i vardagen som ska göras :) Och som du ser kan du ändra min länkadress och skriv bara M Kram

Postat av: mamma

Hoppas maten var till belåtenhet



GOD FORTSÄTTNING



PÅ NYA ÅRET!

2011-01-02 @ 21:14:26
Postat av: Thina

M: Det låter bra det! Hoppas allt är bra! Jag kan nog inte ändra något. Du skriver själv i din adress ju :S Kram kram!



Mamma: Det var mycket gott o en mkt trevlig kväll med film o spel.

2011-01-03 @ 01:53:31
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: M

Jodå allt ok vi fortfarande snuviga men det verkar vi få leva med.

Jag menade ändra på dina länkar här på din blogg :)

För nu går det inte komma till min sida då jag har ändrat adressen (Ja vet ett par gånger är så velig.) Och i stället för mitt namn kan du skriva M om det ok för dig?



Hoppas allt går bra för dig och jag beundrar dig för all din styrka och för den ork du verkligen har. Jag själv börjar bli rätt trötter av mig men det ska bli en ändrig. En dag…

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback