Pyret!

Alltså, jag vet inte :S En sibirisk dvärghamster ska bli min tihi :) Den har kanske nåt år kvar att leva men jag tänkte ge min tid och kärlek till den under tiden som finns kvar. Jag får den med alla tillbehör + lite mat, av familjen som har Pipz (kissen) som jag ska ta hand om ibland. Lillmatte hade tröttnat ;)
Jag tycker att det ska bli roligt (deeet kunde ni väl inte förstå?;))! Hoppas att inte Minus o Max delar min uppfattning för mycket ang det bara, att det ska bli "roligt" ;) Är de för på så får jag lämna tillbaka henne. Pyret!

                                     

(!) Pappa, jag lovar att ha henne inlåst i buren i rum med stängd dörr när du hälsar på din galet rått/mus-rädda person! ;) Men nog kan du väl se lite hur gullig hon ser ut?

Kommentarer
Postat av: Marina

Säg till om du vill ha en kanin, vi måste tyvärr göra oss av med henne..

2011-06-06 @ 10:04:23
Postat av: Me myself and I

Tack men nej tack Marina, nu får det räcka ;D Tråkigt att ni måste göra det, hoppas ni hittar ett bra hem till henne!

2011-06-06 @ 21:15:50
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vilken söt!!! Tyvärr får du nog stänga in den i ett rum när vi råkar på varandra också...är såååå allergisk mot gnagare =(

Tänker på dig vännen! Vi MÅSTE höras av snart! Har Thina abstinens!! <3

2011-08-01 @ 20:37:35
URL: http://linaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback