Maginfluensan tog mig!

Då har man gjort MAGINFLUENSA med, en kraftig sådan vilket även gjort mig uttorkad och sovande i ett dygn nu ungefär. Slutsatsen av detta är att undersöka om jag kan vaccinera mig mot denna panikartade kräksjukdom, samt att vätskeersättningens vidriga smak sedan barndomen visst levde kvar i gömmorna där inne... och ja just det ja! Vitpepparkorn är bara BULLSHIT och inte the shit, om man säger!


                       

I övrigt överlevde jag den själva-valda-timmen (Earth hour) utan energi häromdagen också, hoppas ni med insåg att det faktiskt till och med går ganska bra att vara utan. Eller iallafall kanske tänka sig för vid användningen av det. Det går ju att snåla, både för miljön och plånboken faktiskt. Jag har blivit ganska duktig på det. Släcker lampor där jag inte vistas, stänger av tv:n när jag inte ser ordentligt på den och om kvällarna har jag mest levande ljus. Kanske det sistnämnda främst är för att jag äääälskar ljus ;) Är dock dålig på att stänga av datorn, har den på strömsparläge mest när den inte används.

Kommentarer
Postat av: Hella

samma här - låg hela söndagen och kräktes...

Skönt att du börjar bättre på dig där iaf

och hoppas knät blir bättre!

2011-03-28 @ 17:11:54
Postat av: mamma

Du får krya på dej, gumman..Älskar Dej..

2011-03-28 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback