Ihop men var för sig...

För att påbörja lite bloggande igen tänkte jag tipsa om senaste filmen jag sett. En väldigt fin och sorglig berättelse av Lasse Hallström och Nicholas Sparks = som även skapat en av de bästa filmer som gjorts ever enligt mig, nämligen The Notebook.

Den här filmen heter Dear John med skådisarna Amanda Seyfried och Channing Tatum.

En slumpartad händelse för John och Savannah samman, men John är yrkessoldat och den stora frågan är om deras kärlek, och förhållande, kan bestå när brev mellan dem är den enda kontakt de har.

          Helt klart en av mina nya favoritfilmer. Och en film som fick många känslor och tankar att bubbla.

                                   

Kommentarer
Postat av: Sandriz

Tjöt som en gris!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-05-22 @ 17:07:43
Postat av: Me myself and I

Åh har du med sett den! :)

2011-05-22 @ 21:38:47
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: marina

En av mina favorit filmer oxå :) super bra!

2011-05-23 @ 15:31:07
Postat av: Me myself and I

Underbart! Nu är min utlånad för fler som vill se sånt här bra :)

2011-05-23 @ 22:59:21
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback