Behöver någon som säger stopp ibland!

Jag tänker. Det gör jag jämt och alldeles för mycket. Jag är en såndär överkänslig person som allting är svart eller vitt för. Allt eller inget. Alltid så. Antingen vägrar jag göra något alls i brist på ork och lust, eller så plötsligt får jag en snilleblixt och då är hela min värld i snurrning. Kan undra om det är något fel på mig ibland, men jag vet ju att jag isåfall inte är ensam om detta fenomen :)

Jag har varit sjuk, riktigt sjuk i två dygn. Och vad gör jag då så fort febern ger med sig av tabletter, så fort jag får lite ork. Jo självklart så sätter jag min värld i snurrning igen. Och sker det ju förstås tusen saker på samma gång. Det är samma gamla visa. Aldrig EN sak i taget utan helst hundra.


Så nu har jag lite energi och borde ligga och vila, iallafall på soffan. För att må okej imorgon och inte bli sämre. Men nej då! Nu är det inredningsidéerna som tagit tag i min kropp och i min själ. Så full fräs mot bättre trivsel här hemma!

Apropå det så bytte jag gardiner nyligen. Älskar de riktigt ROSA, men nu ville jag ha de i samma tyg som kuddarna i soffan... Förändring behövs ibland :)

Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, och ett par veckor gamla är de så det ser inte ut sådär i fönstret, men jag ville bara få med gardinerna o kuddarna i inlägget :)

                         
                         

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det ser jättefint ut. Men du, ta det lugnt och vila. Det är inte kul om sjukdomen kommer tillbaka för att du gjort för mycket.

2011-10-07 @ 15:49:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: mamma

håller fullständigt med föregående kommentar av Hanna. vila o take it easy. krya på dej ordentligt INNAN städning....du hinner städa en annan dag..puss o kram från mamma. VILA "är" viktigast just NU!

2011-10-07 @ 18:02:31
Postat av: Me myself and I

Sv: Ni har så rätt, så rätt. Och nu ikväll har jag fått tillbaka sjukdomskänslan o frossan. Det blir sängen och förhoppningsvis vaknar jag till en helt frisk dag efter en lång sovmorgon!

2011-10-07 @ 23:36:10
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback